BLOG by KINISIS WEB & TOURISM

Think Positive, Think Blog.

Γιατί ο χρήστης εγκαταλείπει ένα καλάθι αγορών ;

Γιατί ο χρήστης εγκαταλείπει ένα καλάθι αγορών ;

 

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα eshop σήμερα είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Για όσους δεν γνωρίζουν η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών συμβαίνει όταν οι επισκέπτες προσθέτουν ένα ή περισσότερα προϊόντα στο καλάθι αγορών τους, αλλά στην συνέχεια το εγκαταλείπουν χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά. Γιατί αφήνουν όμως αφήνουν το καλάθι αγορών τους χωρίς να ολοκληρώσουν την διαδικασία?
Διαβάστε λοιπόν προσεκτικά τους 4 πιο βασικούς λόγου εγκατάλειψης καλαθιών που ακολουθούν.

1. Υψηλό κόστος μεταφορικών

Ένας από τους κυριότερους λόγους εγκατάλειψης ενός καλαθιού αγορών είναι τα αυξημένα μεταφορικά έξοδα και κυρίως σε περιπτώσεις όπου τα μεταφορικά είναι πιο ακριβά σε σχέση με
την αξία του προϊόντος.

Συμβουλή: Το κόστος των μεταφορικών θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο στην ιστοσελίδα σας και κυρίως εάν προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά ούτως η άλλως. Είναι λογικό, πως πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα λόγω μικρού budget και κυρίως λόγω ότι οι περισσότεροι πελάτες στην Ελλάδα κάνουν παραγγελίες χρησιμοποιώντας την αντικαταβολή ως μέθοδο πληρωμής με αποτέλεσμα πάρα πολλοί από αυτούς να μην επιθυμούν να αγοράσουν τελικά το προϊόν και να μην το παραλάβουν. Ένας τρόπος να το αποτρέψουμε αυτό είναι είτε να χρεώσουμε το κόστος της μεταφοράς μέσα στην τιμή τους προϊόντος, να παρέχετε δωρεάν μεταφορικά μόνο στις πληρωμένες παραγγελίες, δίνοντας το κίνητρο στον πελάτη να πληρώσει online για να πάρει δωρεάν μεταφορικά ή να παρέχετε δωρεάν μεταφορικά άνω π.χ των 30 ευρώ, ώστε να προσελκύσετε περισσότερο κοινό.
Το 73% των καταναλωτών πιστεύει το δωρεάν μεταφορικά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τελική τους απόφαση. Ενώ, το 93% ενθαρρύνεται ώστε να αγοράσει περισσότερα προϊόντα.

2. Υποχρεωτική δημιουργία λογαριασμού χρήστη

Ο επισκέπτης θέλει να γίνονται όλα γρήγορα και εύκολα επιθυμεί να κάνει μια αγορά. Γι’ αυτό το λόγο και η υποχρεωτική δημιουργία λογαριασμού χρήστη για να αγοράσει, απλά αποτρέπει τον χρήστη να ολοκληρώσει τη διαδικασία. Ο λόγος είναι απλός θέλει να κάνει την παραγγελία του άμεσα, γρήγορα, χωρίς ταλαιπωρία και το check out σαν απλός επισκέπτης είναι η πιο γρήγορη και εύκολη λύση για αυτόν.

Συμβουλή: Δώστε τον πελάτη σας επιλογές, μπορείτε να κρατήσετε την επιλογή δημιουργίας λογαριασμού αλλά ταυτόχρονα να δίνεις την επιλογή στο χρήστη να ολοκληρώσει την αγορά του απλά σαν επισκέπτης.

3. Έλλειψη ποικιλίας προϊόντων

Ένας πολύ σημαντικός λόγος εξίσου είναι η έλλειψη ποικιλίας προϊόντων για την αποφυγή αγοράς. Ο κάθε χρήστης θέλει ποικιλία προϊόντων καθώς οι λίγοι κωδικοί μπορεί να οδηγήσουν στην εγκατάλειψη της ιστοσελίδας, κυρίως όταν θέλει να αγοράσει κάποια προϊόντα, ψάχνει και δεν βρίσκει κάτι άλλο που να του αρέσει, οπότε δεν τον συμφέρει να πληρώσει μεταφορικά για ένα μόνο προϊόν. Αντιθέτως, θα ψάξει σε ένα eshop να τα βρει όλα ώστε να πληρώσει μια φορά τα μεταφορικά ή και καθόλου.
Συμβουλή: Δώστε ποικιλία προϊόντων στο χρήστη όπως θα δίνατε και στο φυσικό σας κατάστημα, αποφύγετε να βάζετε out of stock προϊόντα απλά για να δείξετε ότι πουλάτε και να έχετε ένα σύστημα ελέγχου του αποθέματος, καθώς δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από το να ξοδέψει ώρα στην ιστοσελίδα σας ο χρήστης να βάλει το προϊόν στο καλάθι και στο check out να μην είναι διαθέσιμο.

4. Αργή φόρτωση σελίδας

Τέλος, ο πιο σημαντικός λόγος εγκατάλειψης καλαθιού αλλά και γενικότερα της σελίδας είναι όταν η σελίδα σας είναι πάρα πολύ αργή, με αποτέλεσμα ο χρήστης να κουραστεί να νευριάσει και απλά να φύγει χωρίς να ξανά επιστρέψει πίσω.

Συμβουλή: Είναι απαραίτητο να γίνεται έλεγχος στην ιστοσελίδα σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να αντιμετωπιστούν τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν.

Tags

Related Articles

Kinisis Web & Tourism Logo